Trbušni ples za početnike

Želite da naučite trbušni ples? U ovom članku upoznaćemo vas sa osnovama trbušnog plesa i kako da ga najlakše savladate. Definitivno je najbrži i najbolji način učenja trbušnog plesa upisivanjem škole, gde ćete uz pomoć profesionalca – instruktora trbušnog plesa dobiti punu pažnju i brzo naučiti trbušni ples.

Trbušni ples za početnike u nekoliko koraka:

Melodija trbušnog plesa

Pustite neku dobru melodiju za trbušni ples. Shakira je ljubav prema trbušnom plesu osetila kada je čula tradicionalnu arapsku muziku u restoranu Bliskog istoka. Tradicionalna muzika bliskog istoka i mediterana je odlična za trbušni ples, pogotovo ako je praćena snažnim ritmom bubnjeva – tradicionalno arapski bubanj.
Mnogi savremeni plesovi i pop pesme odlično funkcionišu kao pratnja za vašu rutinu u savlađivanju trbušnog plesa.

Zauzmite stav za trbušni ples

Kako izgleda osnovni stav. Trbušni ples je sve o održavanju vaše osnove ne opterećujući vašu kičmu. Držite uspravno držanje – proverite da su vaša leđa prava, a grudi ispravljene. Nemojte se pogrbiti. Nežno povucite ramena nazad. Blago savite kolena i nemojte ih stegniti dok plešete.
Kada počnete da plešete, poravnajte kukove ispod tela. Shakira je svetski poznata po svojoj seksi sposobnosti da baca i odbija bokove. Vi lagano može da imitirate ove poteze, ali uvek vratite kukove na usklađen položaj mirovanja.

Mrdajte stomakom

Počnite da “mrdate”. Stomak plesačice je skoro uvek u pokretu. Vežbajte ovaj osnovni pokret mrdanja stomakom, on je dobra osnova za složenije tehnike trbušnog plesa. Ako se ikada nađete izgubljeni tokom plesne rutine, možete uvek da se vratite na ovaj seksi potez sa lakoćom.

Podignite ruke

U osnovi, ruke treba da ostanu paralelno sa podom ili podignute nagore, kada igrate trbušni ples. Postoji nekoliko razloga – na primer, kada se ruke podižu one ističu mišiće stomaka, dajući stomaku zategnutiji i lepši izgled. Što je još važnije, podignute ruke tokom igre mogu biti uključeni u vašu plesnu rutinu. Probajte ponovo pokretima ruku praveći talase, potom ih tresite u ritmu, ili čak flertujuće “pozivajuće” pokrete!

Naglasite pokrete ruku i nogu

Vreme je da ozbiljno začinite vaš trbušni ples. Trbušni ples zahteva aktivnost celog tela – koordinisano kretanje sva četiri ekstremiteta, može dati tvojoj igri bilo vrstu ličnosti. Ako želite da zadržite misterioznost oko vas, u ovom slučaju pokušajte da klizite rukama ispred vašeg lica, a rotirajućim zglobom u obliku cveta sakivajući se od publike. Ako želike da ostavite agresivan i vatren utisak, koristite svoje noge kreirajući dramatične skokove u igri. Mogućnosti su beskonačne…

Zadržite flertujuću magiju

Stav igrača može stvoriti ili slomiti rutinu trbušnog plesa. Generalno, trebalo bi da pokušate da se pojavite seksi i koketna, a ipak da ostanete misteriozni. Držite nestašni osmeh na licu. Tražite mig u vašoj publici. Okrenite leđa publici, a onda lukavim pogledam unazad pogledajte u njih i nastavite ples. Prvenstveno, zabavite se – vaša publika će se hraniti vašim uživanjem. Za pravi spektakl, izdvojite pojedine članove iz publike i poklonite im ličnu pažnju. Pokušajte sa igranjem odmah pored nekog u prvom redu – njegovi muški prijatelji će poludeti, a žene zavideti… :)

Martha-Graham

Martha Graham

“Nikoga nije briga što ne znate da igrate. Samo ustanite i plešite. Veliki igrači nisu veliki zbog svoje tehnike, oni su veliki zbog svoje strasti .”